neděle 23. června 2013

This is the day.

Dneska je ten den. Kdy jsem dosáhla cíle. Ne včera nebo zejtra, ne vy nebo vy, ale já já já, zrovna dneska.

V tom posledním půlroce mi byl věrným společníkem Health & Fitness Board na Pinterestu. Uznávám, neni to žádnej hlubokej vědeckej zdroj informací, ale je to barevný nenáročný a fitness světu to dělá docela fajn image, víte jak. Pamatuju si, jak jsem si patnáctýho ledna jela ve sněhový vánici pro moje posilovnový bačkůrky (dneska už dost poničený..). Den předtim se mi do mozku vryl jedna z těch motivačních cedulí na pinterestu - YESTERDAY YOU SAID TOMORROW. Jo. Dneska mi hlavou pořád běží část jiný cedule - THE TIME WILL PASS ANYWAY. Přesně! Uplně klidně mohlo dneska bejt 23.6.2013, já mohla vážit tolik co 15.1., ne-li víc, mít chlupatý nohy (jo no, pravidelné návštěvy posilovny člověka donutěj holit si nohy poctivě celou zimu, nečekanej side effect!) a doufat, že...no já nevim v co doufat, že mi nikdo neřekne hej jdeme na plovárnu? Já teď nevim. Prostě mohlo bejt dneska a všechno mohlo bejt postaru. A neni.

posledních pět měsíců v kostce




Happy happy.
Musim to vůbec zmiňovat?

Žádné komentáře:

Okomentovat